فروشگاه اطریفل به هیچ عنوان محصولات فروش رفته و سفارش‌داده‌شده را پس نمی‌گیرد.

زیرا از نظر بهداشتی و قانون انسانیت، مرجوع کردن محصولات مصرفی و خوراکی به‌هیچ وجه کار درستی نیست و باعث ایجاد مسولیت در قبال مشتریان دیگری می‌شود که محصول برگشتی به آن‌ها فروخته می‌شود.

مشتریان عزیز به هیچ عنوان از ما انتظار استرداد سفارش نداشته باشید. بنابراین از مشتریان عزیز خواهشمندیم در هنگام ثبت سفارش و نهایی‌کردن آن به‌صورت کامل به این نکته دقت کرده و در صورت داشتن ابهام یا نیاز به بررسی دقیق‌تر قبل از خرید، با پشتیبانی تماس گرفته و راهنمایی‌های کامل‌تری دریافت کنید تا ما شرمنده شما نشویم.

رضایت‌ مشتریان و خرید با اطمینان همیشه از الویت‏‌های اطریفل است. درتلاشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این، ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته‌شده است.

فروشگاه اطریفل تنها زمانی استرداد سفارش را قبول می‌کند که اشتباه از جانب اطریفل باشد. در چنین حالتی تمام هزینه‌های استرداد محصول بر عهده اطریفل خواهد بود.

حق استرداد محصول return the product

مواردی که می‌توانید محصول را برگشت بزنید عبارتند از:

  • مغایرت محصول سفارش داده شده با محصول ارسال شده
  • مغایرت وزن سفارش داده شده با وزن ارسال شده
  • مغایرت کیفیت محصول(مشخصات یا ظاهر فیزیکی، طعم محصول مورد نظر) با توضیحات سایت
  • وجود ایراد یا اشکال بسته‌بندی در محصول خریداری شده، که این اشکال باعث خرابی محصول شده و محصول قابل استفاده نیست.
  • اگر در اثر حمل و نقل، آسیب‌دیدگی ایجاد شده باشد، با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه محصولات، تحویل به اداره پست و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و اطریفل تنها در صورت تایید شرکت حمل‌کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
  • در صورتی که آسیب‏‌، در همان لحظه تحویل، قابل مشاهده باشد، مشتری باید از تحویل‌گرفتن مرسوله خودداری کند تا برای بررسی و ارسال مجدد به شرکت‏‏‌های حمل و نقل و یا اطریفل برگشت داده‌شود.

توجه:  عکس محصولات برای کمک به خرید مشتری است.  در بعضی مواقع ممکن است جزییات با کالای اصلی تفاوت‌هایی داشته باشد(مانند تغییر رنگ محصول به دلیل نور متفاوت هنگام عکاسی) به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات درج شده در وب‌سایت است.

  1. در تمام موارد بالا، تا 24 ساعت پس از دریافت محصول با پشتیبانی اطریفل تماس گرفته و علت مرجوعی کالا را توضیح دهید.
  2. سپس با تایید پشتیبانی ،حداکثر تا 48 ساعت کاری باید محصول را به همان آدرسی که برای شما ارسال شده با بسته بندی موجه برگردانید.
  3. بعد از اینکه محصول به دست ما رسید، حداکثر 24 ساعت کاری نیاز به بررسی محصول برگشتی است تا  وجه پرداختی شما را به شما برگشت بدهیم یا محصولی جایگزین برای شما ارسال کنیم.

تذکر: در تمامی موارد فوق، کالا باید در شرایط اولیه خود باشد. یعنی باز نشده و از آن استفاده نشده باشد.