محصولات اطریفل از طریق اداره پست و به صورت پست پیشتاز ارسال می‌شوند که با توجه به مسافت شهری بین مازندران و شهر مقصد، زمان تحویل متغیر است.

پست پیشتاز (تمامی شهرهای ایران) :

این روش کم‌هزینه ترین روش برای ارسال کالا برای سایر شهرهای ایران است که با هزینه ثابت 45000 هزار تومان به تمام شهرهای ایران کالا ارسال می‌شود که شامل هزینه پست، بسته‌بندی و کارتن و … می‌شود.

در این روش معمولا با توجه به موقعیت جغرافیایی محل خریدار، کالا بین 3 الی 5 روز کاری، به دست خریدار می‌رسد(با توجه به دوری و نزدیکی از مراکز استان).

نحوه ارسال کالا و محصولات How to send products

نکات قابل توجه :

  • ارسال کالا صرفا در روزهای کاری هفته انجام می‌شود و کالاهایی که در زمان ایام تعطیل ثبت می‌شوند، در اولین روز کاری بعد از تعطیلی ارسال می‌شوند. زیرا اداره پست در ایام تعطیل، تحویل بسته پستی ندارد.
  • بعد از ارسال کالا، اس ام اسی از طریق سایت برای شما ارسال می‌شود که حاوی کد رهگیری مرسوله و لینک پیگیری است. شما می‌توانید مرسوله خود را رهگیری کنید و بدانید هم اکنون در کدام شهر است.
  • با توجه به بسته‌بندی و آماده‌کردن سفارشات، سفارشاتی که تا ساعت 19 ثبت شود، روز بعد ارسال می‌گردد و سفارشاتی که بعد از ساعت 19 ثبت شود یک روز بعد ارسال می‌گردند.
  • در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: شرکت پست
  • ارسال کالا از طریق پست هر روزه قبل از ساعت 16 ظهر انجام می‌شود.
  • لازم به ذکر است در مناسبت‌های خاص و روزهای پایانی سال، سفارش‌های ارسالی از طریق پست، ممکن است به دلیل وجود ترافیک در سرویس‌های پستی با کمی تاخیر به دست مشتریان محترم برسد.
  • بسته ها دقیقا به آدرس روی جعبه ارسال شده و در اولین فرصت تحویل داده می‌شوند، اما گاهی اوقات ممکن است گیرنده در محل حاضر نباشد و یا شخصی در مکان موردنظر بسته را تحویل نگیرد، در این حالت بسته به اداره پست منتقل خواهد شد و در 80درصد مواقع مجدد مامور پست به آدرس روی بسته مراجعه خواهد کرد. اگر در این حالت هم کسی بسته را تحویل نگیرد، بسته به باجه معطله پست انتقال پیدا می‌کند و باید ظرف چند روز با کدرهگیری به اداره پست شهر خود مراجعه نموده و بسته را شخصا تحویل بگیرید.
  • درصورتی که آدرس درج شده روی بسته اشتباه باشد، یا مامور پست قادر به پیدا کردن آدرس بسته نباشد، نیز بسته به باجه معطله منتقل می‌شود و باید شخصا با کدرهگیری جهت دریافت بسته به اداره پست مراجعه کنید.
  • اگر طی چند روزی که بسته در باجه معطله است، گیرنده به اداره پست مراجعه نکند، بسته به آدرس فرستنده برگشت خواهد خورد و جهت ارسال مجدد باید هزینه ارسال، مجددا از طرف خریدار پرداخت شود.
  • درصورتی که اشتباه در ثبت آدرس از طرف فروشگاه اطریفل باشد، هزینه ارسال مجدد برعهده فروشگاه اطریفل است ولی اگر آدرس از سمت شما اشتباه وارد شده باشد و یا مامور پست قادر به پیدا کردن آدرس نباشد، هزینه ارسال مجدد بر عهده شما می‌باشد، پس برای ثبت آدرس دقت لازم را داشته باشید و پس از ارسال بسته از طریق کدرهگیری که برای شما پیامک می‌شود، پیگیر سفارش خود باشید.

در صورت داشتن سوال یا مشکل، می‌توانید از طریق واتساپ(09011039385) با پشتیبان در ارتباط باشید.