atrifel.ir logo سایت اطریفل
سوالات متداول


آیا شما هم سوالی دارید؟

لطفا سوالات زیر را بخوانید. 

در صورتی که پاسخ سوال خود را در بین سوالات زیر پیدا نکردید، از طریق فرم تماس سوال خود را مطرح کنید.

کارشناسان ما به‌زودی پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

سعی کنید پرسش خود را واضح اعلام کنید.

همچنین می توانید به‌صورت تلفنی نیز با کارشناسان ما تماس گرفته و  مشاوره دریافت کنید.

با تشکر از حسن انتخاب شما

 
email

از ما بپرسید

    لیست سوالات متداول

    سوالات متداول

    1-نحوه خرید از سایت اطریفل به چه صورت است؟

    شما می‌توانید محصول مدنظر خود را در قسمت فروشگاه سایت مشاهده کنید و یا اینکه از طریق قسمت جستجو، محصول خود را جستجو کنید و به سبد خرید خود اضافه کنید. سپس با واریز وجه سفارش خود، فرایند خرید را تکمیل کنید.

    برای خرید عمده محصول نیز اینجا کلیک کنید.

    2-محصولات ایرانی هستند یا خارجی؟

    بیشتر محصولات از گیاهان باکیفیت ایرانی است که با حساسیت بالا تهیه می‌شود.

    تعدادی از محصولات، از گیاهان خارجی است که در صفحه هر محصول توضیح داده می‌شود.

    همچنین می‌توانید گیاهان دارویی کمیاب را در سایت اطریفل سفارش دهید.

    3-ایا محصولات ضمانت و گارانتی از طرف فروشگاه اطریفل دارد؟

    تمامی محصولات از سمت فروشگاه اطریفل دارای ضمانت است. تمام تلاش تیم اطریفل این است که محصول با کیفیت و اصلی به‌دست مشتری برسد.

    4-اگر محصول مشکل دار ارسال شود؟

    تمامی محصولات قبل از ارسال توسط پرسنل قسمت بسته‌بندی بررسی می‌شوند که محصولات بدون هیچ مشکلی ارسال و تحویل داده‌شوند و به هیچ وجه نباید محصول مشکل‌دار ارسال شود. ولی اگر به‌خاطر خطای انسانی این اتفاق رخ دهد، محصول ارسال شده با هزینه‌ای که به عهده فروشگاه اطریفل است، مرجوع خواهد‌شد و محصول جایگزین مجددا ارسال می‌شود.

    5-محصولات از چه طریقی ارسال خواهند شد؟ و با چه هزینه ای؟

    با توجه به قردادی که فروشگاه با اداره پست دارد، بسته‌ها توسط اداره پست با پست پیشتاز به صورت روزانه ارسال می شود.

    هزینه ارسالی که توسط اطریفل دریافت می شود هزینه ثابت است، یعنی هزینه دریافتی بر اساس تعداد کالا محاسبه نمی‌شود و اگر شما چند سفارش داشته باشید، فقط یک هزینه ارسال دریافت می‌شود که مبلغ هزینه ارسال هم با توجه به تعرفه ابلاغی از طریق اداره پست در هر فصل متغیر است و مبلغ به روز آن در فاکتور شما لحاظ می گردد.

    لازم به ذکر است که اگر تا قبل از ارسال کالا، شما مجدد سفارشی ثبت کنید، هزینه ارسال مجدد از شما دریافت نخواهد شد. فقط باید دقت کنید با همان شماره تلفن قبلی اقدام به ثبت سفارش کنید.

    (هر تعداد کالا یا هر تعداد سفارش تا قبل از ارسال اولین سفارش مشمول هزینه ارسال مجدد نمی‌شود.)

    6-ایا به سراسر کشور ارسال دارید؟

    بله به تمام نقاط ایران محصولات ارسال می شوند.

    7-چطور می توانم انتخاب خوبی داشته باشم؟

    همیشه به دغدغه های خرید مشتریان عزیز اهمیت ویژه‌ای دادیم. به همین دلیل سعی کرده‌ایم علاوه بر اینکه توضیحات دقیق و جامعی در مورد محصولات ارایه بدهیم، در قسمت مقالات، آموزش‌هایی جهت انتخاب و استفاده درست از گیاهان و محصولات برای شما گذاشته ایم که انتخاب شما رو راحتر خواهد کرد.
    پس اگر مشکلی در استفاده یا انتخاب محصولات دارید از مقالات سایت و آموزش‌های‌طب بازدید کنید و اگر مشکلی در  انتخاب یک نوع خاص از گیاهان دارید به توضیحات محصول و نظر مشتریان دقت کنید.

    8-چطور می توانم پیگیر سفارشاتم شوم؟

    موقع ثبت سفارش پیامکی برای شما ارسال خواهد شد که حاوی لینک پیگیری است و می‌توانید مراحل پیشرفت و بسته‌بندی را مشاهده کنید.

    بعد از اینکه بسته شما ارسال شد پیامکی حاوی کد رهگیری برای شما ارسال خواهد شد که از طریق لینک داخل پیامک می‌توانید پیگیر زمان رسیدن بسته به شهر و مقصد باشید.

    از این لینک نیز می‌توانید سفارش خود را پیگیری کنید.

    9-اگر مشکلی در ارسال وجود داشت، ایا امکان تماس وجود دارد؟

    اگر به پشتیبانی نیاز داشتید، از طریق اینستاگرام، واتساپ و یا تماس تلفنی با شماره 09011039385 می‌توانید اقدام کنید.

    10-در صورتی که در زمان ثبت سفارش، درگاه بانکی خطا دهد باید چکاری انجام دهیم؟

    بعضی مواقع به‌خاطر دلایلی پرداخت موفقیت آمیز نیست و سفارش ثبت نمی‌شود. گاهی اوقات پول از حساب شما کسر می‌شود ولی سفارش ثبت نمی‌شود.
    اول دلایل خطا رو بررسی می‌کنیم و در ادامه به برگشت وجه و ثبت سفارش می‌پردازیم.

    الف-دلایل خطا:
    در زمان اتصال سایت به صفحه پرداخت بانک، اگر قطعی ایجاد شود سفارش شما ثبت نمی‌شود. یعنی ممکن است به‌خاطر قطعی لحظه‌ای اینترنت شما یا اینترنت درگاه بانکی، این اتفاق رخ دهد.
    گاهی اوقات هم قطعی موقتی یا لحظه‌ای درگاه باعث این خطا می‌شود. که می‌تونید مجدد صفحه را رفرش(Refresh) کنید و اقدام به پرداخت نمایید.
    باید دقت کنید که اکثر درگاه‌های بانکی حدود ساعت 24 الی 24:15 هر شب به‌خاطر حسابرسی قطع می‌باشند و تراکنشی انجام نمی‌شود.
    گاهی اوقات به دلیل برقرار نشدن اتصال بین مرورگر گوشی یا سیستم شما و بانک این خطا رخ می‌دهد. به همین خاطر همیشه سعی کنید مرورگر گوشی یا سیستم خود را به‌روز نگه دارید. پیشنهاد می‌شود از مرورگر کروم استفاده کنید که برای نصب یا به‌روزرسانی آن کافیه وارد برنامه گوگل‌پلی در گوشی‌های اندروید و برنامه پلی‌استور در گوشی‌های ios شوید و نسبت به نصب یا به‌روزرسانی مرورگر کروم اقدام کنید.

    ب- توجه به خطا:
    توجه داشته باشید در صورتی که سفارش شما با خطا مواجه شده باشد، پیامک حاوی لینک پیگیری برای شما ارسال نخواهد شد و در آخرین صفحه پیامی به رنگ قرمز که بیانگر این است که سفارش شما ثبت نشده و خطا داشته است رو دریافت خواهید کرد.
    اگر سفارش شما خطا داد و پول از حساب شما کسر شد، اصلا نگران نباشید. زیرا پول کسر شده به حساب شما از طریق بانک برگشت خواهد شد. که زمان برگشت نهایت تا 72 ساعت خواهد بود که می‌تونید با گرفتن گردش حساب متوجه برگشت شوید. زیرا گاهی اوقات پیامک برگشت‌وجه از طرف بانک ارسال نمی‌شود.
    دقت داشته باشید برداشت و یا برگشت وجه تماما از طریق بانک انجام خواهد شد و فروشگاه اطریفل در این امر دخیل نمی‌باشد. ولی اگر تا 72 ساعت با گرفتن پرینت حساب یا گردش حساب از طریق همراه بانک متوجه شدید که وجه به حساب شما برگشت نشده است با پشتیبانی تماس بگیرید که از طریق درگاه مورد نظر پیگیر شویم. 09011039385

    11-چطور می توانم هزینه ارسال رو کاهش دهم؟

    همان طور که قبلا گفته شد به‌ازای هر تعداد سفارشی که داشته باشید، فقط یک هزینه ارسال دریافت می‌شود و شما می‌توانید از این مزیت استفاده کنید و با دوستان یا آشنایان، چند کالا رو ثبت سفارش کنید و فقط یک هزینه ارسال پرداخت کنید.

    12-آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا و یا خریدهای عمده، قیمت‌‏ها متفاوت خواهد بود؟

    بله، برای خریدهای با تعداد بالا و خریدهای عمده‌، تخفیفات خوبی را لحاظ می‌کنیم. جهت اطلاع، با شماره 09011039385 تماس بگیرید.

    13-کجا می‌توانم کل محصولات اطریفل رو مشاهده کنم؟

    برای مشاهده محصولات کافیه از منوی بالای صفحه در کامپیوتر و یا منوی سمت راست بالای صفحه در گوشی تلفن همراه از قسمت فروشگاه، محصولات رو مشاهده کنید یا از طریق لینک زیر وارد فروشگاه شوید.
    فروشگاه اطریفل